OSSA test

OSSA importøren i Holland vil gerne hjælpe mig på vej med nye OSSA motorcykler. Men først en lille test 🙂

Synes det kører super godt, men folk advarer mig mod at det er for svagt til den behandling jeg giver mine cykler. Umuligt at svare på, eneste jeg kan gøre for at aflive al tvivl, er at prøve det af. Beslutningen er endnu ikke taget. Man kan sige meget om Honda og dens vægt, men for pokker hvor er den holdbar!!!

 

Tog op til Rasmus Kjeldsen i Randers igår, sammen med Esben Bøll fra Odense. Op og nyde det gode vejr, lege lidt på min nye Enduro og hvis vejret havde været bedre, så ville jeg have prøvet at backflippe i skumgraven på Ossaen. Det havde været en god test for at se om den duede til det den i bund og grund som minimum skal kunne.

 

Frostgrader frøs vand til is og gjorde alt glat. Ubehageligt, også selvom der var en skumgrav på den anden side af rampen.

 

Kørte og kiggede på rampen flere gange, men der var for mange små ting der gik mig på psyken. Cyklen var tapet sammen efter Esben styrtede på den, fodhvileren sad ikke helt godt, rampen var trods en masse salt stadig glat og cyklen var helt ny for mig og trak anderledes. Alt for mange småting som gjorde mig for nervøs til at prøve et flip af.

 

Derimod fik jeg mig lidt frisk luft på Enduroen. Så må de fjedre da også snart gi sig lidt – de er vældig hårde fra fabrikken… 🙂

 

Lille stoppie på toppen af den bakke, hvor OSSAen stak af fra Esben og knækkede plastic, bukkede fodhviler og udstødning.

 

Ligger lige og undrer mig lidt over hvad der gik galt 🙂 Måtte give Esben helt ret i at jorden var ualmindelig hård. Fik ødelagt min dødmandsknap-dims (den er sgu også dum stor på en GasGas) og bukket gearpedalen. Så er den ligesom taget i brug 🙂

Alt i alt en af de dage, vi helst vil glemme!